|  | 
		Yaratıcı ve Çağdaş Bir Tarih Eğitimi İçin        İlköğretimde ve Liselerde Tarih Eğitiminin Yeniden Yapılandırılması Konusunda Bir Kavramsal Çerçeve
 Yazar: İlhan Tekeli
 Yayıncı: Türkiye Ekonomik ve Toplumsal Tarih Vakfı
 Basım yeri: İstanbul
 Basım Tarihi: 2002
 Dil: Türkçe
 Sayfa Sayısı: 39 s.
 Ebat: 15x21
 Açıklama:
 İçindekiler: Tarih Eğitiminin Amaçları; Öğrencinin Tarih Bilincinin Gelişmesini SağlamakÖğrencinin Çağcıl Bir Kimlik Duygusu Oluşturmasına Yardımcı Olmak
 Öğrencilerin Kapasitelerinin Geliştirilmesini Sağlamak
 Yeni Modelde Tarih Eğitiminin Programlamasına Nasıl Yaklaşılabilir
 Yeni Tarih Eğitimi Modelinin Gerektirdiği Programlamanın Nitelikleri Üzerine
 Tarih Eğitimi Programları İçin Bazı Stratejik Seçmeler
 Tarih Eğitimi Programının Yaş Gruplarına Göre Düzenlenmesi Çocukların Eğitimine İlişkin Kuramlarla İlişkilendirilmelidir
 Program Değişik Tarih Eğitimi Biçimlerine Açık Olmalıdır
 Yeni Tarih Eğitimi Yaklaşımının Türkiye'de Uygulanmasında Göz Önünde Tutulması Gerekenler
 Geleceğe Yönelmiş Tarih Bilincinin Oluşturulmasında Türkiye'deki Tarih Yazıcılığından Gelen Bir Sınırlama Üzerine
 Kamu Alanının Yapısından Gelen Sorunlar
 
 Orijinal karton kapağında.
 
 
 
 
 
 Konu:  Eğitim Tarihi
 (Bu konu başlığı altındaki diğer kitapları görmek için tıklayın.)
 
 SKU: 22023 / AY-
 |